5 Şubat 2013 Salı

Federasyonun İsyanı

        Türkiye Voleybol Federasyonu yetkilileri, plaj voleyboluna gereken ilginin gösterilmemesinden şikayetçi. Bugün yapılan açıklamada insanların plaj voleyboluna karşı nankör olduğunu dile getiren federasyon yetkilileri sözlerine şu şekilde devam etti: "Yazın her sahilde en az bir iki tane plaj voleybolu oynayan genç gruplar oluyor. Kızları tavlamak için ne hareketler görüyoruz inanamazsınız. 30 yıldır bu sporla uğraşıyorum yemin ederim sahalarda göremediğim smaçları servisleri buralarda görüyorum. Bazı arkadaşlarla konuştum da. Örneğin diskoda garsonluk yapan bir arkadaş vardı kendisine profesyonel olarak oynamayı düşünür müsün dedim ne diyon abi a.... diyip yanımdan uzaklaştı. Halbuki çok ciddi sormuştum."
        Federasyonun insanlara plaj voleybolunu sevdirmek için çeşitli etkinlikler düzenleyeceği belirtildi. İlk olarak ise Rusya'dan gelecek bir bayan voleybol takımı ile isteyen takımların maç yapacağı bir turnuva düzenlenmesi planlanıyor. Bu şekilde özellikle yetenekli genç erkekleri voleybola katmayı planlayan federasyon sonuçlardan umutlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder