9 Şubat 2013 Cumartesi

Türk Beyzbolcu İtiraf Etti: Beyzbola, Kurallarını Öğrenmek İçin Başladım

      Beyzbolu yıllardır filmlerden izleyen Türk genci, onlarca filmde izlemesine rağmen tüm çabalarına karşın beyzbol kurallarını öğrenemeyince beyzbola başlamaya karar verdi. Yalnızca muhabirimize konuşan genç "kendimi bildim bileli amerikan filmlerinde bir beyzboldur gidiyor. Biri topu atıyor, diğeri elinde sopa o topa vurmaya çalışıyor. Hadi vurdu diyelim bu defa başlıyor sağa sola koşturmaya ondan sonra statta kıyamet kopuyor maçı kazanmışlar meğer. Biz alışık değiliz abi futbolu biliriz o da kolay zaten. Top kaleye girdi mi tamamdır. Ne yaptıysam öğrenemedim bu sporun kurallarını. Bende beyzbol oynamaya karar verdim. Derken beyzbolcu olduk çıktık. Milli takıma seçildim ama annem hala hobi olarak yap oğlum napıcan beyzbol oynayıp, git adam gibi babanın yanında dükkanda çalış diyo. Yani bir de kabul görmüyoruz sporcu olarak. Umarım toplumun bu spora ilgisi artar" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder